Priit Järvloo stardib koos Marc De Vries’iga maailma raskeimal liivakrossil

.

Priit Järvloo. Foto: erakogu

Eelmisel aastal Le Touquet 3-tunnisel raskel liivakrossil meeskondlikus arvestuses 100 000 pealtvaataja ees võidutsenud Priit Järvloo ja Martin Toovis on mõlemad Prantsusmaal stardis ka tänavu, aga seekord erinevates meeskondades.

Priit Järvloo stardib Le Touquet ja Stella randadel kulgeval 12,5 kilomeetrisel üliraskel rajal toimuval suurvõistlusel esmakordselt koos nimeka hollandi quadisõitja Marc De Vries’iga, Martin Toovis asub Prantsusmaal starti aga Järvloo naabrimehe Argo Abeliga.

“Marc’i tunnen juba pikka aega ja mõtlemisaega mees ei vajanud. Arutasin juba suvel nii Marc’i kui ka soomlase Olli Koskelaga Le Touquet’l osalemise üle ning mõlemad mehed olid kohe nõus osalema, aga seekord stardin Marc’iga, sest ta saab liival treenida, kui meil siin põhjas on lumi. Marc’i ja tema terve perega on minul väga head suhted, käime läbi ka väljaspool võistluseid,” rääkis oma uuest paarimehest Järvloo, kes osaleb kuulsal võistlusel teist korda.

“Strateegia kohapealt mõtleme veel, kas teeme kolm või neli boksipeatust. Kõik oleneb ikkagi ilmast ja arvan, et kohapeal paneme plaani lõplikult paika. Otseselt võitu kaitsma ei lähe, aga eks sõidame ikka täiega. Le Touque võistlus on ikka rohkem nagu hooaja ettevalmistusse kuuluv sõit, kus kumbki mees saab kaks korda 40 minutit sõiduaega. See annab hea tunnetuse liival, sest Hollandi meistrivõistlused, kus enamus etappidest sõidetakse liivaradel, algavad juba 1. märtsil. Boksis me nimelt infot teiste ja enda koha kohta ei vaata, tuleb mis tuleb. Teeme lihtsalt oma asja ja loodan, et oleme kiired. Marc on muidugi ekstaasi täis ja tahab võitma minna, mina võtan rahulikumalt, sest olen ju vanem ka,” muigas Järvloo.

“Sellel aastal kasutame minu võistlus-quadi, aga mis on täielikult ümberehitatud just selle võistluse jaoks. Kasutame nn hübriid Kawasaki quadi, millel on soolotsikli mootor. 29-ndal jaanuaril teeme koos Marc’iga Prantsusmaal Loon places rajal veel terve päeva trenni ja testime quadi seadistusi,” lisas Järvloo.

“Mina olen Le Touque’l paar korda osalenud, aga tehniliste probleemide tõttu mitte eriti edukalt,” rääkis 2014 aastal Euroopa meistrivõistlused viienda kohaga lõpetanud De Vries. “Kui Priit minult osalemise kohta suvel uuris, siis andsin talle koheselt positiivse vastuse, sest ta on hea sõitja- eelmise aasta võitja ikkagi! Lisaks on tema võistlusmasin väga hea ja isiklikult ootan seda võistlust suure innuga. Loodetavasti suudame meeskondliku võistluse jälle võita ja üldarvestuses esimese kahekümne parema sekka sõita.”

Quadid võistlevad Le Touque’s 31. jaanuaril ja nende trassi pikkuseks on 12,5 kilomeetrit. Laupäeval antakse start kohaliku aja järgi kell 13.00 ja finišilipp langeb Põhja-Prantsusmaa kuulsaimas kuurortis 15.30. Individuaalses arvestuses sõitjad lastakse rajale esimestena ja seejärel meeskonnad.

Allikas: Motorsport.ee
Artikkel: Priit Järvloo stardib koos Marc De Vries’iga maailma raskeimal liivakrossil

Priit Järvloo. Foto: erakogu

Facebook

Auto uudised

  • Teedeinsener selgitab: Miks on teede ehitamine nii kallis?
    Teedeinsener Ain Kendra selgitab, miks on teede ehitamine kallis. Eestis on see kulukamgi veel, sest suur osa vajalikest ehitusmaterjalidest tuleb sisse osta väljastpoolt ja töö on hooajaline. Aga insenere ei ole kunagi küllalt, seega tasuks noortel selle ameti peale tõsiselt mõelda.
  • Kolmanda generatsiooni BMW X6: hetki toiduahela tipust
    Maarja Vau sõitis kolmanda generatsiooni BMW X6 kupeemaasturiga, kõikide sarnaste autode eeskäijaga. Kes tunneb, et tal on täpselt puudu nooblilt muljast sõiduvahendist, võib uue BMW X6 nimekirja lülitada küll.
  • Soome teadlased: noobelauto roolis istub ilmselt mölakas. PPA kommenteerib
    Helsingi ülikooli teadlased küsitlesid paari tuhandet autoomanikku ja uurisid isiksuseomaduste seoseid auto hinna ja margi ja juhi käitumismustritega liikluses. Lühijäreldus: noobelauto roolis istub tõenäoliselt mölakas. PPA juhtivkorrakaitseinspektor Sirle Loigo ütleb, et päris kindlasti ei saa autojuhte üksnes automargi järgi lahterdada.
  • Ford Mustang Mach-E debüteeris Londonis, aga diilerid põtkivad
    Ford Mustang Mach-E debüteeris 13. veebruaril Londonis ja Go Electric! festivali raames saavad kõik huvilised 21. veebruarini sellega tutvuda, maamärgiks on ajalooline Marble Arch*. Huviliste hordid ei kõiguta aga diilereid, kes tujutult kinganinasid põrnitsevad ja põtkivad ega taha Mach-E-d salongi lasta.
  • Võtke kogu mu raha! Linnuke siristab, et Peugeot e-Legend jõuab tootmisse
    2018. aasta Pariisi autonäitusel esitles Peugeot ulmelist e-Legend Concept´i, tänukummardust tulevikust omaaegsele 504 Coupé’le. 2020. aasta küünlakuul on õhus õrnu vihjeid, et see iludus võib saada tõeluseks.